رئیس پارلمان روسیه (دوما) گفت: آمریکا قبل از تصاحب دارایی‌های روسیه به عواقب آن فکر کند.

"ویاچسلاو ولودین" رئیس پارلمان روسیه گفت تمایل آمریکا به تصاحب دارایی‌های روسیه در خارج، مسکو را به این طرف سوق می‌دهد که یادآوری کند چیزی مانند آلاسکا نزد آمریکا دارد که باید آن را بازگرداند.

به نقل از المیادین، وی افزود: شفافیت نقطه ضعف نیست، زیرا مسکو همیشه پاسخی برای ارائه دارد و آمریکا باید همیشه به یاد داشته باشد که بخشی از اقلیم آلاسکا متعلق به روسیه است.

از سوی دیگر؛ وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که غرب باید درک کند که مسئول کشتار شهروندان غیرنظامی در دونباس و اوکراین است.

به گزارش پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، سرگئی لاوروف گفت: این که اوکراین ادعا می‌کند روسیه خود شهرهایش را با هدف توقف صادرات سلاح به اوکراین هدف قرار می‌دهد یک دروغ محض است.

لاوروف افزود: واقعیت‌ها مشخص هستند و وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود درباره عملیات نظامی ویژه ارائه می‌کند. اما کشور‌های غربی باید درک کنند که مسئول کشتار شهروندان غیرنظامی در دنباس و دیگر مناطق اوکراین هستند. صرف نظر از این که زلنسکی و مدیریت تحت امر وی چه چیزی می‌گوید، اما واقعیت این است که رژیم اوکراین از تسلیحات غربی‌ها علیه شهروندان غیرنظامی بهره برداری می‌کنند تا در میان مردم رعب و وحشت ایجاد کنند و این اقدام همان تروریسم دولتی است.

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
روسیه از ترس اشغال الاسکا توسط بریتانیای ان زمان فروخت به امریکا هرچند خدا هر جفتشون رو از زمین پاک کنه که مسبب خیلی از بدبختیها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۱۷ تير ۱۴۰۱
روسیه از یه جزیره بترسه تو چقدر احمقی ...روسیه همون کشوری بود که هیتلر نازی رو به خاک سیاه نشوند بعد از انگلیس دو بهم زن بترسه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
روسیه برای بازگرداندن آلاسکا باید در همه زمینه ها فعالیتش رو با تمام توان شروع کنه
مگه میشه بخشی از کشوری رو با رشوه و زور تصاحب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۶ تير ۱۴۰۱
بله امریکا وقتی الاسکا رو خرید حق تصرف سیاسی اون رو که نداره فوفش میتونه زیر پرچم روسیه مالک اون باشه
مثل ساختمانهایی و املاکی که خیلی کشورها توی پایتخت امریکا خریدن پس بگن پایتخت امریکا مال ماست
آخرین اخبار