مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی قصابی به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: بر اساس گزارش بازرسی‌های سرزده از این واحد صنفی، متصدی این فروشگاه گوشت گوساله را بجای گوشت گوسفندی به مشتریان عرضه می‌کرده.

او از احضار این فرد به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و دفاعیات غیرقابل قبول این فرد، شعبه رسیدگی کننده وی را به اتهام تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

پلمب دو کارگاه تولید مصالح ساختمانی غیرمجاز 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: حکم تعطیلی دو کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در شهرستان کازرون صادر شد.

غلامرضا سالاری گفت: بر اساس گزارش بازرسین، بعلت عدم رعایت موازین استاندارد، مصالح تولیدی فاقد ایمنی بوده و قابلیت استفاده در ساخت و ساز‌ها را نداشته است.

سالاری با اشاره به احضار متصدیان این دو واحد غیرمجاز گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی این کارگاه‌ها صادر کرد.

محکومیت ۱۱ میلیاردی دو متهم پرونده قاچاق کالا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با کشف دستگاه‌های موتور جوش خارجی از تریلر در حومه شهرستان فیروزآباد، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

سالاری گفت: محموله مکشوفه از بندرعسلویه بارگیری و به مقصد تهران در حال حمل بود که توسط مامورین نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شد.

او از بازداشت دو نفر در این رابطه خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه، تخلف این افراد در قاچاق کالای گمرکی محرز و نهایتا این افراد به پرداخت جریمه ۱۱ میلیارد ریالی در حق دولت و ضبط محموله مکشوفه محکوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۴ تير ۱۴۰۱
گوشت خر یا حیوان حرام گوشت نمی‌داده که ...هر چند کارش نوعی تقلب هس ولی به اندازه ای جریمه کنید که به شغل طرف آسیبی وارد نشود و جنبه بازدارندگی داشته باشه...به فکر خانواده اش هم باشید درسته کار غلطی سر داده
آخرین اخبار