رزمایش صرفه جویی در مصرف آب و برق به همت سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از امروز در استان آغاز شده است.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی در رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو که به صورت ویدئو کنفرانسی با سایر استان ها برگزار شد گفت: رزمایش صرفه جویی در مصرف آب و برق با همکارای ادارات آب و برق استان از امروز با نام علی ابن موسی الرضا در سپاه انصارالرضا (ع) استان  آغاز شده و تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

او گفت: هدف از اجرای این رزمایش، صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف آب و برق است که دستورالعمل این رزمایش در سطح رده‌های سپاه استان به واحد‌های تابعه ابلاغ و توجیهات لازم نیز در این مورد انجام شده است.

سردار یوسفی گفت: یکی از اقدامات سپاه به دنبال این رزمایش، استفاده روزانه، ۴ ساعت از مولد‌های برق در مجموعه سپاه است تا برق مورد نیاز مجموعه از طریق همین مولد‌ها تأمین شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در بحث روشنایی، در هنگام روز استفاده از برق ممنوع بوده و باید از نور طبیعی استفاده شود و استفاده از برق در شب نیز به میزان حداقل خود برسد.

او گفت: همچنین استفاده از سیستم‌های سرمایشی در زمان اوج گرما کاهش یابد.

سردار یوسفی گفت: در بحث صرفه جویی در مصرف آب نیز، آبیاری فضای سبز باید محدود به آب غیرقابل شرب و در ساعات ابتدایی روز یا شب باشد و همچنین تمام سعی مان را کرده ایم تا از سیستم‌های کاهنده مصرف آب در مجموعه سپاه استفاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: هدف دیگر سپاه و بسیج از پیشرو شدن در اجرای این رزمایش، فرهنگسازی عمومی در موضوع صرفه جویی در مصرف آب و برق برای گذر از سه ماهه تابستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.