سردار مهدوی گفت: با تمام توان دستگاه های اجرایی را در تأمین کالا‌های اساسی و حفظ سفره مردم کمک خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در قرارگاه شهید امانی و در جمع مدیران اقتصادی استان گفت: بنابر اخبار و اطلاعات واصله، تأمین کالا‌های اساسی و حفظ سفره مردم را کاملا رصد می‌کنیم و دستگاه‌های اجرائی را در تأمین این نقصان‌ها با تمام توان کمک خواهیم کرد.

او گفت: هدف از تشکیل قرارگاه شهید امانی در شرایط کنونی این است که در این جراحی عظیم اقتصادی که دولت در حال انجام آن است همکاری‌ها و هماهنگی‌ها میان رده‌های بسیج و سپاه استان با مسئولان اقتصادی استان افزایش یابد تا این جراحی بزرگ با کمترین هزینه و خسارت ممکن انجام شود و بیشترین منفعت را مردم ببرند.

سردار مهدوی گفت: سفره و معیشت مردم و افزایش سطح رفاه عمومی همانطور که رهبر معظم انقلاب مطالبه فرمودند می‌بایست جزء خطوط قرمز برنامه‌های مسئولان باشد که همین اهداف هم در طرح مردمی سازی یارانه‌ها دیده شده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج و سپاه استان بنابر مطالبه و فرمایش رهبر معظم انقلاب در این شرایط جنگ اقتصادی همه جانبه، کمک به حفظ و افزایش اقتصاد خانوار و محرومیت زدایی را وظیفه ذاتی خود می‌داند و در همه مراحل، مسئولان اجرایی را برای حفظ معیشت مردم و افزایش رفاه عمومی یاری می‌کند.

او گفت: ضمن اینکه هنوز می‌بایست تبیین خوبی در خصوص این طرح برای مردم صورت گیرد، ولی در شرایط کنونی شناسایی و برخورد با اخلال گران عمده بازار، باید قاطعانه انجام شود و بسیج و سپاه برای شناسایی آن‌ها و معرفی به دستگاه قضائی در حال انجام وظیفه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.