استاندار خراسان جنوبی گفت: در آینده نتایج مثبت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها مشخص می‌شود.

قناعت در کارگروه تنظیم بازار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت در طرح جدید یارانه‌ها پشتیبان مردم است گفت: به زودی طرح جدید نتایج مثبت آن نمایان می‌شود و از مردم تقاضا داریم صبوری کرده و به دولت مردان اعتماد کنند.

او گفت: در آینده نزدیک به همه ثابت می‌شود که طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، به نفع مردم است.

قناعت گفت: با اجرای این طرح، یارانه مردم به خارج از کشور  نمی‌رود و علاوه بر مهار گرانی، تورم نیز افزایش پیدا نخواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این طرح، یارانه به جای وارد کننده به مردم پرداخت می‌شود و قدرت خرید در سه دهک اول، خیلی بالا می‌رود.

او گفت: عده‌ای به دلیل به خطر افتادن منافعشان با این طرح مخالفت می‌کنند و با ایجاد شبهه، آرامش روانی مردم را به هم می‌ریزند.

قناعت گفت: مردم، اصحاب رسانه، اقشار و گروه‌ها همه‌ی پای کار بوده اند و قطعاً اگر این همراهی به همین شکل ادامه یابد، به ثبات خواهیم رسید.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: در استان برای تأمین ۳ قلم کالای شیر، مرغ و تخم مرغ مشکلی نداریم و وقفه‌هایی هم که در حمل روغن از استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان داشتیم حل شده است.

همچنین در این جلسه بر نظارت بیشتر بر بازار و قیمت‌ها و همچنین ارجاع سریع پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی تأکید شد.

همچنین از دامداران خواسته شد تا ۴ روز آینده نسبت به اخذ دامدار کارت خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار