رئیس اتحادیه اغذیه و چلوکباب شهرستان بیرجند گفت: هم اکنون در تأمین مرغ مشکلی وجود ندارد، اما با کمبود روغن خوراکی مواجه هستیم.

محمودآبادی گفت: در چند روز گذشته با تغییر در قیمت مرغ، تأمین آن با مشکل مواجه شد که هم اکنون با به ثبات رسیدن قیمت، کمبودی در بازار به چشم نمی‌خورد.

او گفت: بعد از حذف ارز و تغییر قیمت روغن خوراکی در تأمین آن به مشکل خوردیم و همچنان این کمبود در مورد روغن خوراکی وجود دارد.

محمودآبادی گفت: در مورد سهمیه‌ها می‌توان گفت از آنجایی که بعد از آزاد سازی قیمت‌ها توجیهی برای توزیع اقلام به صورت یارانه ای وجود ندارد، سهمیه‌ای با قیمت پایین‌تر برای اتحادیه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

محمود آبادی گفت: در صورت کمبود اقلام می‌توانیم درخواست تأمین آن را با همان قیمت عادی انجام دهیم، اما در مورد قیمت این اقلام هیچ تفاوتی وجود ندارد و با همان قیمت آزاد خریداری می‌شود.

قیمت گذاری مشخصی برای اغذیه وجود ندارد

محمودآبادی رئیس اتحادیه اغذیه و چلوکباب شهرستان بیرجند گفت: از آنجایی که کیفیت مواد مورد استفاده، مقدار و وزن مواد مصرفی، خدمات ارائه شده و شاخص‌های هر اغذیه‌ای با هم متفاوت است نمی توان قیمت نرخنامه مشخصی برای تمامی مغازه‌ها تعیین کرد.

او گفت: قیمت‌ها در هر مغازه بر طبق مواد مصرفی و شاخص‌های دیگر تعیین می‌شود و بعد از تأیید کارشناسان اتحادیه در لیست قیمت مخصوص آن اغذیه‌ای مشخص می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار