در برخی از واحد‌های صنفی، کالا‌های غیر خوراکی به بهانه توزیع یارانه‌ها افزایش قیمت داشته اند که به گفته مسئولین صمت، این موارد پیگیری می‌شود.

همزمان با اجرایی شدن طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در کشور و در خراسان جنوبی، گمانه زنی‌هایی در خصوص گران شدن تمامی اقلام به دلیل گران شدن ۴ قلم کالای اساسی به گوش رسید.

در یکی از تازه‌ترین موارد که از سوی یکی از شهروندان بیرجندی مطرح شده است، روپوش پزشکی در واحد‌های فروش از زمان اجرای طرح توزیع یارانه ها، افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است.

این موضوع را از جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی پیگیر شدیم.

افزایش جریمه و پیگیری شکایات برای راحتی خیال مردم

جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هم اکنون افزایش قیمت کالا‌ها تنها مربوط به ۴ قلم کالای اعلام شده است.

او گفت: جرایم تعزیراتی نیز که به محض اصلاح از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام خواهد شد، عامل مهم و بازدارنده‌ای برای کاهش تخلفات است، زیرا ارقام جریمه‌ها افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


جرجانی گفت: نصب پارچه با عنوان تخلف انجام شده بر سر در واحد‌های صنفی متخلف از برنامه‌های پیش بینی شده است تا مردم نیز از تخلف صورت گرفته آگاه شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هم اکنون سامانه ۱۲۴ سازمان صمت پاسخگوی شکایات و انتقادات مردمی است.

او در برنامه میز خبر رادیو خراسان جنوبی نیز گفته بود: از این هفته یک کارشناس از سوی سازمان جهاد کشاورزی در سامانه ۱۲۴ حضور پیدا می‌کند تا مباحث مربوط به این حوزه را ارجاع داده و پیگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.