طرح نظارت بر بازار لوازم یدکی و روغن موتور خودرو در خراسان جنوبی آغاز شده و تیم‌های بازرسی در حال رصد بازار هستند.

خبرنگار ما همراه با گشت نظارتی مشترک صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی راهی چند انبار و فروشگاه لوازم یدکی خودرو شد.
شواهد نشان می‌داد که موجودی انبار‌های روغن موتور در بازار کافی هست.

رضایت مردم از روغن موتور خودروها

اخلاقی از فروشندگان روغن موتور در بیرجند گفت: روغن موتور به اندازه کافی موجود است و نیاز مردم شهر را تأمین می‌کند.

او گفت: روغن موتور‌ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که تفاوت در نحوه تولید انواع روغن موتور منجر به تفاوت در عملکرد و کارکرد آن‌ها خواهد شد.

به سراغ مصرف کنندگان روغن موتور هم رفتیم تا نظر آنان در مورد قیمت و کیفیت را هم جویا شویم.


بیشتر بخوانید


یکی از این خریداران به ما گفت:کیفیت روغن‌های موجود در بازار خوب است و از آنجایی که من واحد تعویض روغن دارم و برای مشتریانم نیز استفاده می‌کنم آن ها نیز راضی هستند.

دیگری گفت: بر خلاف سایر اقلام، روغن موتور خودرو امسال افزایش قیمت نداشته است و روغن موتو‌رهایی که عرضه می‌شوند نیز قیمت مصرف کننده و تولید کننده دارند و این بسیار برای ما اعتماد ایجاد می‌کند.

رصد بازار لوازم یدکی و روغن موتور با ۷ تیم بازرسی در بیرجند

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و برخورد قاطع با متخلفان، طرح نظارت بر مراکز عرضه کننده روغن موتور و لوازم یدکی خودرو همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

او گفت: در شهرستان بیرجند ۷ تیم بازرسی به صورت تخصصی کار نظارت بر بازار لوازم یدکی و روغن موتور خودرو را انجام می‌دهند.

تهوری گفت: با همراهی بازرسان تعزیرات حکومتی از مراکز عرضه روغن‌های موتور بازرسی به عمل می‌آید و در صورت مشاهده فرآورده جعلی و مشاهده گران فروشی یا عدم درج قیمت، نسبت به توقیف کالا و معرفی متخلفین به مراجع ذی ربط اقدام خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: صبح امروز در این بازرسی‌ها یک واحد انبار روغن موتور پرمصرف خودرویی در بیرجند کشف و اقدامات لازم جهت سیر مراحل قانونی با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شد.

او گفت: در این انبار بیش از ۵ هزار لیتر روغن موتور پرمصرف نگهداری شده که انبار مذکور در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده و ارزش ریالی این کالا‌ها یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار