پس از تعمیر پنج باب انبار براساس استانداردهای روز در بندرشهید رجایی ششمین انبار ترانزیت کالا با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی درحال انجام است

 حمید کمالی  سرپرست معاونت مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:نوسازی این انبار با متراژی حدود ۱۰ هزار متر مربع و دارای ۹۰۰ متر مربع سکوی بارانداز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

او از مولفه‌های مورد توجه در تعمیر و نوسازی این انبارها به نگه‌داری اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاهای اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر عنوان کرد و گفت: برای تحقق این هدف، در طرح یاد شده از نورگیرهای شفاف پلی‌کربنات به مساحت حدود ۸۲۰ متر مربع استفاده می‌شود.

سرپرست معاونت مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اقداماتی شامل اصلاح سیستم اطفاء حریق و اتصال به شبکه اطفای حریق بندر، تعویض قطعه های آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله از جمله فعالیت عمرانی و تاسیساتی می‌باشد که در انبار شماره شش درحال انجام است.

بندر شهید رجایی با برخورداری از ۲۳ باب انبار با احتساب ۲ باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.