سرپرست فرمانداری زرند گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده از یارانه نان کیفیت تولید هم افزایش می‌یابد.

جلسه بررسی وضعیت نانوایی‌های شهرستان زرند و نحوه نصب کارتخوان‌های جدید در نانوایی‌ها به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و با حضور رضا سنجری مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و علی حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری زرند با اشاره به اهمیت تولید نان با کیفیت می‌گوید: در حفظ حُرمت نان در آموزه‌های دینی ما نیز بدان تاکید شده است، از این رو همه باید تلاش کنیم تا چرخه فرایند تولید نان به بهترین شکل عمل کند تا میزان اسراف و «دور ریز» نان کاهش یابد.

او گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده از یارانه نان کیفیت تولید این قوت غالب سفره‌های مردم هم افزایش می‌یابد.

در ادامه سنجری مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این‌که تعویض کارتخوان نانوایی‌ها در دست اجرا است و مقرر شده که بانک سپه در کل کشور کارتخوان‌های جدید را نصب کند، گفت: نصب کارتخوان‌ها از هفتۀ آینده در سراسر استان کرمان آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه چیزی که الان بسیار اهمیت دارد این است که ما بتوانیم زمینه و بستر نصب این کارتخوان‌ها را در اسرع وقت در تمام استان فراهم کنیم، گفت: زمانی که کارکنان بانک سپه به واحد‌های نانوایی مراجعه کنند و بخواهند این کارتخوان‌ها را نصب کنند از قبل باید مسئول نانوایی آمادگی آن را داشته باشد.

سنجری با اشاره به نصب کارتخوان‌ها از هفته آینده در سراسر استان کرمان، می‌گوید: بهای تمام شده هر کارتخوان برای بانک حدودا ۸ میلیون تومان است که به صورت رایگان در اختیار نانوا قرار می‌گیرد.

او با اشاره به این که نصب کارتخوان جدید مربوط به نانوایی‌هایی است که آرد یارانه‌ای نوع یک و نوع دو دریافت می‌کنند و سایر نانوایی‌ها فعلا در این مرحله مشمول نصب کارتخوان نمی‌شوند، گفت: در حال حاضر توزیع آرد بین عشایر و روستاییان طبق روال قبل ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.