مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: همزمان با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها گرانفروشان ۳۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

غلامرضا سالاری گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های تخلفات خصوصا در حوزه احتکار و گرانفروشی کالا‌ها اساسی در دستور کار بوده و تلاش شده تا با بررسی دقیق، رسیدگی فوری، صدور و اجرای قاطع احکام، اثربخشی هر چه بیشتر اقدامات را در راستای کاهش تخلفات شاهد باشیم.

او گفت: در حوزه نظارت‌ها نیز با تشدید گشت‌های مشترک به اتفاق دیگر دستگاه‌های متولی، بصورت مستمر بر بازار، انبار‌ها و واحد‌های تولیدی نظارت‌های سرزده و شبانه روزی در حال انجام است.

سالاری به رسیدگی به ۱۴۷۷ فقره پرونده گرانفروشی در طول مدت اجرای این طرح اشاره و گفت: گرانفروشان توسط شعب تعزیرات حکومتی استان بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند و علاوه بر این برای چندین واحد متخلف نیز حکم نصب پارچه تخلف صادر شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان با مناسب ارزیابی کردن همکاری کسبه و بازاریان در اجرای این طرح مهم اقتصادی گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با عده قلیلی که با سو استفاده از وضعیت اقتصادی اقدام به احتکار کالا و گرانفروشی کرده و با نان در خون مردم زدن به دنبال کسب منافع نامشروع هستند، هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و مجازات اشد برای این قبیل افراد اعمال و اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار