مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ فعال می‌شود.

فردین تقی‌زاده گفت: مطابق سنوات گذشته سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد تا ۲۰ تیر ۱۴۰۱ فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی است.

 به گفته تقی‌زاده این اداره کل از پذیرش درخواست‌‎های خارج از سامانه معذور است.

او گفت: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند؛ اگر شرط لازم را اخذ کرده و حکم آنان به اتمام رسیده باشد، لازم است در سامانه ثبت‌نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کنند. در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام مجدد نخواهند بود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نیستند.

وی در خصوص ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان گفت: تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ۱- فرزند اناث شهید، ۲- فرزند ذکور شهید، ۳- جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۴- همسر شهید، ۵- جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۶- همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۷- فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۸- فرزند ذکور جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۹- همسر جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۱۰- فرزند اناث جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۱۱- فرزند ذکور جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 تقی‌زاده گفت: دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان برای ثبت درخواست اقدام، کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

او گفت: پس از اتمام زمان ثبت‌نام دانشجویان، ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم هستند تا تاریخ ۳۱ تیر با ورود به سامانه سجاد و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، وضعیت تحصیلی) اقدامات لازم را به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.