تقویم آموزشی نیم سال دوم دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

تقويم آموزشی نیمسال اول و دوم سال تحصيلي ۱۴۰۲-١٤٠١ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، اخذ برنامه های درسی و تاریخ امتحانات از گروه های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان در نیمسال اول در تاریخ ۲۱ خرداد تا ۱۱تیر و در نیمسال دوم  اول تا ۲۰ آذر است. 

انتخاب واحد در نیمسال اول ۵ تا ۹ شهریور خواهد بود که ۵ تا ۹شهریور ویژه دانشجویان دکتری و ۷ تا ۹ شهریورماه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد است. 

انتخاب واحد در نیمسال دوم نیز در تاریخ ۱۰ تا ۱۴دی انجام می شود که برای دانشجویان دکتری ۱۰ تا ۱۴دی و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۱۲ تا ۱۴ دی خواهد بود.

زمان شروع كلاس‌ها در نیمسال اول  ۲۷ شهریور و در نیمسال دوم ۱۶ بهمن است. 

حذف و تعويض دروس در نیمسال اول ۱۰ و ۱۱ مهر و در نیمسال دوم  اول و دوم اسفند و پايان كلاس ها نیز در نیمسال اول ۱۵ دی ۱۴۰۱و در نیمسال دوم ۲۱ خرداد است. 

ارزشیابی دروس در نیمسال اول ۳ تا ۱۶ دی  و در نیمسال دوم ۶ تا ۱۸ خرداد‌۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

امتحانات دروس مدرسي  در نیمسال اول ۱۷ تا ۲۲ دی و در نیمسال دوم ۲۰ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ و امتحانات دروس تخصصي نیز در نیمسال اول  ۲۴ دی تا ۶ بهمن و در نیمسال دوم ۲۷ خرداد تا ۸ تیر‌۱۴۰۲ صورت می پذیرد.

ثبت اولیه نمرات در سامانه گلستان  توسط استاد درس ۱۷ دی تا ۱۹ بهمن و در نیمسال دوم ۲۰ خرداد تا ۲۱تیر ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

مهلت اعتراض دانشجویان در نیمسال اول ۲۰ تا ۲۳ بهمن  و در نیمسال دوم ۲۲ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲ و ثبت نهایی نمرات و قفل توسط استاد درس نیز در نیمسال اول ۲۴ تا ۲۷ بهمن و در نیمسال دوم نیز ۲۶ تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.