دانشگاه تربیت مدرس از حضوری شدن آموزش‌های تئوری و عملی خود از ۳۰ فروردین خبر داد.

حضوری‌شدن فعالیت‌های آموزشی همه دوره‌های تحصیلی دانشگاه تربیت مدرس به شرح زیر انجام خواهد شد‌:

۱- برگزاری تمام کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی و دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از ۱۴ فروردین با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌صورت حضوری ادامه خواهد یافت.

۲- بازۀ زمانی ۱۵ فروردین تا ۳۰ فروردین برای دانشجویان جهت آماده‌سازی شرایط خود (از جمله تعیین خوابگاه یا تأمین محل مناسب برای سکونت در محل تحصیل و ...) و برای دانشکده‌ها جهت فراهم کردن و آماده کردن کلاس‌های درس و برنامه‌ریزی لازم جهت آموزش حضوری در تمام مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.

۳- کلاس‌های نظری تمام مقاطع تحصیلی از تاریخ ۳۰ فروردین با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۴-امتحانات پایان نیمسال تحصیلی تمام مقاطع با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۵-با توجه به شرایط خاص کرونایی و به منظور تسهیل در امور آموزشی، در صورت درخواست دانشجو و موافقت گروه، دانشکده و آموزش دانشگاه، حذف یک یا دو درس به شرط رعایت حداقل واحد‌های باقی مانده و یا اخذ مهمانی به‌صورت تک درس یا نیمسال مجاز است.

۶-با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرط حضور دانشجویان در کلاس‌ها، تزریق حداقل دو نوبت واکسن کرونا و شرط سکونت در خوابگاه‌ها، تزریق سه نوبت واکسن و وجود ظرفیت خوابگاهی است (ارائه تصویر کارت الکترونیکی تزریق همۀ دوز‌های واکسن در بدو ورود به دانشگاه الزامی است).

دانشجویانی که به هر دلیلی امکان ارائه کارت واکسیناسیون نوبت سوم را ندارند، باید نتیجۀ آزمایش منفی کرونای خود را که از ۱۴ فروردین تا ۳۰ فروردین را انجام داده‌اند ارائه کنند.

۷-شیوه‌نامۀ تقاضا برای خوابگاه و اسکان دانشجویان غیربومی مشغول به تحصیل، در اطلاعیه صادر شده توسط معاونت دانشجویی مشخص شده است.

۸-این شیوه‌نامه با توجه به شرایط کرونایی موجود تدوین شده و تغییرات تمام یا بخشی از این شیوه‌نامه تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار