رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام خمینی (ره) از شخصیت های برجسته دوران معاصر در دنیای اسلام و حتی جهان است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع در آیین سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد شهیدان گچساران گفت: معنویت از ویژگی های شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی است که این ویژگی در سایه شب زنده داری، اندیشه در دین و مطالعه به دست آمد. 

او می گوید: خرد ورزی و دوراندیشی در کنار تکیه بر مردم از دیگر ویژگی های شخصیتی امام راحل بود که او را در دل مردم محبوب کرده است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، استقبال اقشار مختلف مردم در روز ۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در هنگام ورود امام خمینی (ره) به کشور و  وداع با شکوه  چند میلیونی در تهران و سایر شهرستان ها در روز چهار دهم خرداد از مصداق های جایگاه او در میان مردم بود. 

خاضع می گوید: امام منادی وحدت میان شیعیان و سنی ها که نشان دهنده اهمیت همبستگی در بین مسلمانان داخل کشور هم محسوب می شود. 

فرماندار گچساران نیز در این آیین گفت: چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصتی مغتنم برای تشریح ابعاد مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری ایران به نسل جوان است. 

​روان بخش دیهیم خوب می گوید: نگاه متوازن امام راحل به همه هموطنان و اقوام مختلف از ویژگی های برجسته شخصیتی اوست. 

او گفت: باید شخصیت، مکتب، سیره، اندیشه ها و آرمان های والای امام خمینی (ره) بیش از پیش برای مردم از جمله نسل جوان تبیین و تشریح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.