سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر کرمان از ارسال بیش از یک هزار اثر هنری مربوط به جشنواره رفیق خوشبخت ما در استان خبر داد.

هادی فرشید گفت: تاکنون بیش از یک هزار اثر هنری مربوط به جشنواره رفیق خوشبخت ما به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان ارسال شده است.

به گفته او شهرستان‌های کرمان، راور و بردسیر به ترتیب با ارسال ۲۰۰، ۱۳۰ و ۱۰۰ اثر به جشنواره بیشترین آمار به خود اختصاص داده اند.

فرشید می‌گوید: این جشنواره در ۴ بخش شامل آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی برگزار شده است.

به گفته او، بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ترویج مکتب وی، جمعیت هلال احمر کشور با اجرای برنامه یادواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی در این مسیر گام نهاد.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ خردادماه جاری ادامه دارد و برای ترویج مکتب شهید سلیمانی ۲ پویش و دبیرخانه شامل جشنواره رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ در سازمان جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار