یادواره۱۳ شهید و دو شهید گمنام شهر کاظم آباد از توابع کرمان با حضور مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

یادواره۱۳ شهید و دو شهید گمنام شهر کاظم آباد با حضور حجت الاسلام علی رنجبرامام جمعه شهرکاظم آباد، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله، محمدرضا حاج غنی بخشدار چترود، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و نهاد‌های انتظامی و نظامی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی رنجبر امام جمعه کاظم آباد در یادواره شهدا گفت:برگزاری این یادواره‌ها و برنامه‌ها تداعی کننده راه شهدا است و باعث معرفی و ماندگاری راه مقدس شهدا در اذهان مردم بخصوص جوانان و نوجوانان می شود.

  او گفت: سختی‌های جنگ در این کتاب بچه‌های حاج قاسم عزیزمان یادآور می‌شود، از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از اسلام، قرآن وجمهوری اسلامی، توانست توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیست و شش سال قبل پس از سفر به شهرستان بم به کرمان آمدم و با شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان دیدار کردم. شهید حاج‌قاسم مرا برای شام به منزل دعوت کرد، من امتناع کردم، سردار دست مرا گرفت و گفت نه برادر من، باید بیایی (با همین ادبیات)، وقتی دم در خانه رسیدم با خانواده هماهنگ کردند.

او می‌گوید: فردا صبح بعد از نماز صبح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمله‌ای به من گفتند من تعجب کردم این جمله در ذهنم ماند، از خداوند متعال یک چیز خواستم، اگر بخواهم به انقلابم خدمت کنم باید خودم را وقف این انقلاب کنم و خدایا اینقدر به من مشغله بده که من فکر گناه نباشم. بیست و یک سال چه کسی در جبهه مقاومت از حاج قاسم آرامش دید؟ همانگونه که خواست خداوند به او عطا کرد.

او گفت: سردار سلیمانی در زمین خدا کار می کرد، رسالتش در خدمات به اسلام و انقلاب بود، شهید سلیمانی فقط ولایت پذیر نبود بلکه با میل گوش به فرمان، ولی بود، وصیت نامه‌ای که در سال ۹۷ نوشته شده به ولایت پذیری اشاره شده است.

او می‌گوید:در دفاع مقدس هشت سال کربلا تکرار شد، هشت سال به فرمان امام با دشمنان مقابله کردیم و بعد امام آتش‌بس را پذیرفت این نشان داد در امتحان جنگ ما پیروز شدیم امت ما ثابت کرده دیگر کربلا تکرار نخواهد شد.

در پایان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ایمان فرحبخش مربی تیم ملی هفت نفره فوتبال نابینایان کشور به خاطر ترویج فرهنگ و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار