رییس ستاد یادواره شهدای روحانی استان کرمان گفت: یادواره شهدای روحانی مدافع حرم کشور ۲۹ اردیبهشت به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام عربپور، مسئول برگزاری یادواره شهدای روحانی مدافع حرم کشورگفت:  یادواره شهدای روحانی مدافع حرم کشور ۲۹ اردیبهشت در کرمان پایتخت مقاومت و کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی سراسر کشور خرداد برگزار خواهد شد.

او در جلسه ستاد اطلاع رسانی شهید سلیمانی ویژه برنامه‌های کنگره شهدای روحانی گفت: در مراسم یادواره شهدای روحانی مدافع حرم کشور در کرمان خانواده‌های ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

در این جلسه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم با تبیین اهمیت گسترش فعالیت‌های مختلف در حوزه شهید و شهادت و دیدار با خانواده‌های شهدا می گوید: دست اندرکاران و فعالان صدا و سیما و کمیته رسانه و فضای مجازی با افتخار و با کمال میل پای کار است و به ویژه برای قشر مظلوم روحانیت و شهدای روحانی از تمام ظرفیت‌های حوزه‌های خبر فضای مجازی صدا و سیما استفاده خواهد کرد و رویداد‌های مرتبط با کنگره شهدای روحانیت را به طور جدی و کامل پوشش خواهد داد.

استان کرمان ۱۴۴ شهید روحانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و دو شهید روحانی مدافع حرم از ۳۸ شهید روحانی مدافع حرم کشور متعلق به استان کرمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.