یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان کوهبنان و مناطق شمالی شهرستان زرند با گسترش برنامه ها به روستاها برگزار می شود.

حسن امیری در نشست برنامه ریزی این یادواره گفت: سپاه و نیروی انتظامی همواره بدنبال کار جهادی در شهرستان کوهبنان بوده و هستند، ولی استارت با جمعی از دغدغه‌مندان و فعالان فرهنگی از خانمکان زده شد.

او می‌گوید: باید از کلام و بیان مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببریم در حالی که از انقلاب اسلامی تا تمدن سازی شهدای ما بعنوان شاخص هستند لذا ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا دولت اسلامی منطبق با منظومه فکری مقام معظم رهبری شکل بگیرد.

دبیر یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: شهدا در حاشیه نرفتند بلکه راه آنان با صلابت و قدرت در حال پیمودن است باید تلاش کنیم شورای فضای مجازی راه اندازی شود تا به شبهات پاسخ داده شود و منویات مقام معظم رهبری بیشتر در فضای مجازی مطرح شود.

امیری گفت: یادواره در دو بخش ساختاری و محتوایی برگزار می‌شود در بحث محتوایی دنبال ارائه خدمات به روستا‌ها هستیم که قرارگاه سردار رشیدی در بحث برگزاری هرچه باشکوه‌تر شدن یادواره همکاری ومساعدت دارند.

دبیر یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان‌های زرند و کوهبنان می‌گوید: بخش نمایشگاهی با ۲۲ غرفه ایجاد خواهد شد تصاویر شهدا در حال طراحی و نقاشی با قلم نوری وآماده سازی و چاپ بر روی پارچه و تخته شاسی می‌باشد.

دبیر ستاد یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان‌های کوهبنان و زرند گفت: در تلاش هستیم تا زندگی نامه، وصیت نامه و خاطرات شهدا در دسترس مردم قرار گیرد وزیر ساخت و بارگذاری اطلاعات شهدا در سایت موسسه تسنیم در حال آماده سازی می‌باشد.

او‌می گوید ما هر چه داریم از شهدا داریم باید تلاش کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری عملی شود، در حالی که ایشان دغدغه‌های فرهنگی زیاد داشته و دارند مسئولین فرهنگی باید دغدغه‌های معظم له را تحیل، پیگیری و عملیاتی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار