معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان گفت: یکی از معضلات شهر کرمان مربوط به ترافیک میدان آزادی تا میدان شهدا است که در این مسیر خط ویژه نداریم.

محمود ایرانمنش با اشاره به ضرورت طراحی یک خط ویژه رفت و برگشت از فرودگاه تا گلزار شهدا، گفت: می‌توان برای سه مسیر فرودگاه تا میدان «آزادی»، میدان «آزادی» تا میدان «شهدا»، و میدان «شهدا» تا گلزار شهدا خط BRT در نظر گرفت.

به گفته او ورودی شهر کرمان از انتهای خیابان «شهید رجایی» تا میدان «هفت‌باغ» نیز با توجه به اینکه مسیر گردشگری است، باید در برنامه قرار گیرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان می‌گوید: با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد از شهر‌ها و روستا‌های اطراف به‌صورت روزانه به کرمان می‌آیند و برمی‌گردند، باید در طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر، پایانه در رینگ شهر پیش‌بینی و طراحی شود و از ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر که ترافیک اضافه‌ای برای شهر به‌دنبال دارد، جلوگیری شود.

ایرانمنش گفت: احداث پایانه به‌ویژه در میدان «آزادی»، ابتدای خیابان «آیت‌الله صدوقی»، خیابان «۱۷ شهریور»، میدان «شهدا»، گلزار شهدا و بافت تاریخی ضرورت دارد و باید در طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک لحاظ شود.

برچسب ها: خط ویژه ، ترافیک شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار