سرپرست شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: تزریق واکسن کرونا در ۱۰ مرکز زیرمجموعه شبکه بهداشت در این شهرستان برای افراد واجد شرایط انجام می‌شود.

علیرضا رستمی کیا روز گفت: مراکز شهید بهشتی، سمیعی در فاز ۲ شهرک مدنی، فرهنگیان واقع در فاز یک شهرک فرهنگیان، سمیعی در شهرک الوند، امام حسین (ع) در کوی خضر برای تزریق واکسن پیش بینی شده است.

به گفته او همچنین واکسن کرونا در مرکز شهدا واقع در ابتدای خیابان تختی، سمیعی استادان در جاده قدیم دره، خاتم واقع در ششصد دستگاه، قهاوند واقع در شهر قهاوند و مرکز مریانج تزریق می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: از سوم خرداد امسال واکسن‌های سینوفارم و فخرا همه روزه از ساعت هشت تا ۱۴ در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان همدان و واکسن‌های آسترازنکا، برکت، اسپایکوژن، پاستور و رازی فقط در روز‌های چهارشنبه هر هفته در مراکز یاد شده تزریق می‌شود.

رستمی کیا گفت:افراد واجد شرایط دریافت نوبت چهارم واکسن کووید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند  که طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد واجد شرایط شامل سالمندان بالای ۷۰ سال، کارکنان شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نوبت چهارم واکسن را تزریق کنند.

او گفت:افراد دارای ضعف سیستم ایمنی نیز باید برای دُز چهارم اقدام کنند و زمان دریافت نوبت چهارم نیز برای سالمندان حداقل چهار ماه بعد از دریافت نوبت سوم و برای پرسنل بهداشت و درمان ۴ تا ۶ ماه پس از نوبت سوم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.