رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای ارتقاء و بهبود وضعیت نظافت شهر اهواز باید سیستم نظارت هوشمند بر پیمانکاران خدمات شهری به کار گرفته شود که در این خصوص سامانه‌ای در نظر گرفته شده است.

احمد سراج به ارزش ریالی پسماند خشک اشاره کرد و گفت: به زودی با استفاده از سیستم‌های هوشمند مشابه یکی از کلان‌شهر‌های موفق کشور، پسماند‌های خشک از درب منازل مردم جمع‌آوری می‌شود و هزینه آن به حساب تحویل‌دهنده پسماند واریز می‌شود.

او می‌گوید: در صورتی که کاربر نخواهد مبلغ را استفاده کند نیز می‌تواند این مبالغ را از طریق همان اپلیکیشن در اختیار گروه‌های جهادی برای هزینه در امور خیریه، محرومیت‌زدایی، ساخت امکانات درمانی یا رفاهی قرار دهد و سیر کار را نیز ببیند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مقدمات این کار توسط سازمان پسماند شهرداری اهواز در حال انجام است و بخش زیادی از کار انجام شده است. امیدواریم در شش ماهه اول سال این موضوع محقق شود تا عملیات جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل با این سیستم‌های هوشمند انجام شود.

این مقام مسئول گفت: در کارخانه تفکیک زباله سایت صفیره نیز در حال فراهم کردن شرایط هستیم تا کود کمپوست تولید شود و برای فضای سبز و کمربند سبز اهواز مورد استفاده قرار بگیرد.

آقای سراج  از وارد مدار شدن سلول شماره ۲ سایت صفیره نیز که مدتی تعطیل بود، در آینده نزدیک خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار