سرپرست فرماندار شادگان گفت: جایگاه دفن پسماند و جمع آوری زباله قابل قبول نیست و محیط زیست باید بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت جدی داشته باشد.

جمال صالح زاده در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خطاب به مسئولین ادارات، گفت: خدمت حداقل به مردم قابل قبول نیست و نگویید مردم قانع هستند سطح کیفیت خدمات را بالاتر ببرید چرا که مردم شادگان مستحق بهترین خدمات هستند.

او افزود: اداره محیط زیست شادگان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌بایست نظارت جدی و میدانی بر روی فعالیت‌های شهرداران و بخشداران داشته باشند و گزارش‌ها را به فرمانداری ارائه نمایند.

آقای صالح زاده در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی پسماند در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، می‌گوید: ما هیچگونه کوتاهی و کم کاری به هر علتی از هر مسئولی که تقبل مسئولیت نموده اند در اجرای وظایف خود نمی‌پذیریم.

به گفته سرپرست فرماندار شادگان چنانچه اجرای وظایف برای مسئولی سخت و یا امکان پذیر نباشد می‌تواند مسئولیت خود را به فردی که توانمند و قابلیت‌های خوبی در اجرای وظایف محوله را دارد بسپارد.

این مقام مسئول ۳ مصوبه را به عنوان مصوبات اصلی این کارگروه برای اجرا ابلاغ کرد و شهرداران و دست اندرکاران حوزه پسماند شهری و روستایی را مکلف نمود تا تمامی مشکلات مربوط به مدیریت و جمع آوری پسماند به شکل منظم‌تر و پیوسته پیگیری و همچنین ساماندهی جایگاه پسماند بصورت مشترک توسط شهرداران و بخشداران مورد اجرا و اقدام قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار