رییس شورای شهر اهواز گفت: مطالبه جدی مردم و شورای شهر از شهرداری اقدام جدی‌تر برای ساماندهی نظافت شهری و جمع‌آوری پسماند‌ها و نخاله‌های ساختمانی در اهواز است.

سیاوش محمودی گفت: نظافت معابر شهری، بازارچه ها، حذف زواید بصری و همچنین جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از جمله مطالبه‌های جدی مردم اهواز از شهرداری است.

به گفته او ساماندهی به وضعیت پسماند اهواز یکی از مسایل فوری، اولویت دار و اساسی شهرداری است که نشان می‌دهد آنچه باید در این حوزه انجام می‌شده تا کنون به درستی در این شهر انجام نشده است.

رییس شورای شهر اهواز می گوید: طرح زیباسازی شهری از اسفندماه سال ۱۴۰۰ در این شهر انجام شد و بر اساس این طرح قرار بود دستگاه‌های مختلف برای جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر شهر به کمک شهرداری بیایند که به دلیل عدم مشارکت این دستگاه ها، هدف گذاری ترسیم شده در این طرح محقق نشد.

به گفته او بسترسازی برای مطالبه گری مردم از مسولان در بخش‌های مختلف شهری از جمله پسماند، تفکیک زباله از مبداء و بازیافت به منظور بهره گیری از مشارکت مردم در مدیریت شهری به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

محمودی گفت: با توجه به ضرورت ارتقای زیباسازی شهری معابر اهواز، تدوین طرحی منسجم توسط شهرداری در این زمینه ضروری است تا بر اساس آن در گام اول عملیات زیباسازی محله‌ها به عنوان الگو در مناطق اولویت دار آغاز و در ادامه اجرای این طرح به کل سطح شهر گسترش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.