مرادی گفت: برای رفع مشکلات شهر اهواز نیاز به کار جهادی است و سازمان‌ها و ادارات پیگیر مشکلات حقوقی مجموعه خود از باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نماینده حقوقی هر نهاد باید موضوعات حقوقی آن مجموعه را رصد و پیگیری کند و تلاش کند که از این جهت خسارت مالی و معنوی کمتری به آن مجموعه وارد شود و این را نیز باید مدنظر داشته باشیم که این مجموعه‌ها متعلق به تمام مردم است.

او افزود: شهرداری اهواز و دیگر شهر‌های استان در بحث بدهی‌ها و طلب‌های مجموعه خود کارگروهی را تشکیل و نحوه پرداخت بدهی و دریافت طلب‌ها را بررسی و راهکار‌های مناسب برای آن اتخاذ و تلاش کنند که پرونده حقوقی کمتری در این خصوص تشکیل شود. همچنین انتظار داریم که شهرداری‌ها نظارت کافی و دقیق در برگزاری مناقصه‌ها داشته باشند و حتما باید با متخلفان در خود مجموعه برخورد شود که در این صورت دیگر نیازی به ارجاع آن به دادگستری نخواهد بود.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: در بحث فساد درونی، این اتفاق در هر دستگاهی که باشد باید با جدیت و قاطعیت با آن مبارزه کرد و شهرداری نیز از این مسئله مستثنی نیست و شهرداری‌ها باید با افرادی که به اموال مردم خسارت وارد می‌کنند، با جدیت برخورد و این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

رئیس دستگاه قضا در خوزستان تصریح کرد: شهردار و شورای شهر اهواز باید بستر را برای جذب سرمایه گذار جهت ساخت و تکمیل پروژه‌های این شهر را فراهم کنند تا ضمن توسعه و آبادانی شهر، شاهد پروژه نیمه تمامی نیز نباشیم و هدف دادگستری خوزستان، خدمت به مردم است و رفع مشکلات مردم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از مجموعه‌ای که برای رفع مشکلات و معضلات مردم تلاش کند، حمایت می‌کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: دستگاه قضایی خوزستان پارسال با تعامل و همکاری شهرداری اهواز و بخش خصوصی در جهت رفع مشکل جمع آوری پسماند‌ها در جهت راه اندازی سایت جمع آوری پسماند صفیره اهواز تلاش و مساعدت‌های لازم را انجام داد. همچنین این دادگستری در سایر مسائل و مشکلات مردم مانند آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اهواز و دیگر شهر‌های استان، محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، سنددار کردن منازل اهالی کوی مدرس و ...، ورود کرد و نتیجه مطلوبی نیز به دست آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.