هشدار به متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن ،تکمیل پرونده نکنید زمین پس گرفته می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تذکر به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل پرونده، در صورت اینکه متقاضیان واجد شرایط تا دو هفته آینده مراحل تکمیل پرونده و صدور مجوز‌ها را آغاز نکنند، ثبت نام آن‌ها لغو خواهد شد.

 عباس زاده در جلسه شورای مسکن استان گفت: بیش از نیاز استان در طرح نهضت ملی مسکن ، زمین تامین شده است و در شهر‌هایی که محدودیتی برای تامین زمین نباشد ساخت مسکن ویلایی خواهد بود.

او گفت: نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین برنامه‌های دولت است و  براساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزرات راه و شهرسازی، خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی همچنین از شهرداری‌ها، بانک‌ها و بویژه دستگاه‌های خدمات رسان خواست با تمام توان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید پای کار باشند.

 دادگر، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی برق در سایت‌های نهضت ملی مسکن گفت: برای تکمیل و سرعت گرفت این سرح‌ها ۳۸ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نیرو به استان اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار