مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای پویش هلال رحمت در استان گفت: بیش از ۴۷ هزار نفر از خدمات این پویش بهره‌مند شده اند.

رضا فلاح گفت: این پویش ملی از سوی سازمان داوطلبان به منظور حمایت از محرومین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان راه اندازی شد که از اسفندماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه یافت.

او می گوید: ۴۷ هزار و ۶۷۰ نفر در سراسر استان از خدمات معیشتی و حمایتی این پویش به ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در نقاط محروم و کم برخوردار بهره‌مند شدند.

فلاح می‌گوید: از آخرین فاز اجرای پویش هلال رحمت با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر در استان کرمان رونمایی شد.

او گفت: ۴۵۰۰ سبد غذایی، ۶۰ سری جهیزیه و ۱۳ ویلچر به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال به مناطق محروم استان ارسال شد.

به گفته فلاح، این پویش با هدف تامین بسته‌های غذایی برای خانواده‌های نیازمند و کم‌تر برخوردار با تمرکز بر مناطق حاشیه نشین و روستایی در استان کرمان اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در مجموع ۷ هزار بسته غذایی، ۸ هزار پرس غذای گرم، ۱۰۹ سری جهیزیه و وسایل منزل، ۳۰۰  مورد کفش و پوشاک، ۳۰ تُن آرد، ۱۳ ویلچر و ۱۰۰ سیم کارت دانش آموزی در قالب اجرای این پویش بین افراد نیازمند در سراسر استان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار