میز خدمت مسئولین ادارات کوهبنان به همت بسیج ادارات شهرستان در محل مسجد حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

در راستای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی میز خدمت مسئولین ادارات کوهبنان به همت بسیج ادارات شهرستان در محل مسجد حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

در حاشیه این نشست فرماندار کوهبنان گفت: در راستای رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ میز خدمت با حضور اعضای شورای اداری و تامین و اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گفته سالاری همه تلاش خدمتگزاران مردم خدمت صادقانه و خالصانه به صاحبان اصلی انقلاب است که همواره پشتیبان این نظام ولایی هستند.

فرماندار کوهبنان می‌گوید سرمایه گذارانی که قصد انجام سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف در شهرستان را دارند مورد حمایت لازم قرار خواهند گرفت .

او‌ می‌گوید: کنستانتره یک‌میلیون تنی بخش طغرالجرد، سه واحد زغال شویی، کک سازی، کارخانه بسته بندی آب، گلخانه هیدروپونیک، کارخانه‌های فرآوری سرب و روی، فعال سازی معادن مختلف و کارخانه آسفالت تمام مکانیزه ده علی و... از جمله مواردی هستند که در راستای توسعه اقتصادی شهرستان در حال پیگیری هستند و در حالی که دولت با جنگ اقتصادی روبرو است و بیماری منحوس کرونا اقتصاد جهانی و کشور ما را تحت تاثیر قرار داده، اما دولت به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.

فرماندار کوهبنان گفت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها موضوع حذف یارانه‌ها مطرح نیست بلکه موضوع جابجایی و نحوه پرداخت یارانه‌ها از وارد کنندگان به مردم در راستای برقراری عدالت و برخورداری اقشار کمتر برخوردار از حقوق خود است.

لازم به توضیح است در این جلسه موضوعات مختلفی مطرح گردید و توسط متولیان امر پاسخ داده شد از جمله: احداث مسیر خیابان هلال احمر، توجه بیشتر به ساعت کاری و نحوه پخت نانوایی‌ها، توجه بیشتر به راه‌های روستایی و. از مهمترین موارد مطروحه توسط حاضرین بود.

برچسب ها: میز خدمت ، یارانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار