دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی امداد ونجات آزمایشی در کرمان وجود دارد.

 یعقوب سلیمانی در بازدید از داروخانه سیرجان در جمع کارکنان این داروخانه گفت: کارکنان جمعیت هلال احمر در مسیر شهدا گام برمی‌دارند و اساس کار هلال‌احمر در حوزه دارو و درمان خدمت بیشتر به مردم است که جمعیت هلال احمر در کمک به مردم از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

او می گوید: در این چند ساعتی که وارد استان کرمان شدیم چیزی جز همدلی و همراهی بین کارکنان، جوانان و داوطلبان ندیدیم و این همان روحیه‌ای است که باید رشد پیدا کند.

پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی  نیز گفت: تجربه نشان می‌دهد که هرگاه همدلی و مودت در حوزه‌های مختلف باشد باعث رشد و بهره‌وری بیشتر می‌شود و برکات آن برای مردم است.

نامدار گفت: اساس کار جمعیت هلال‌احمر در بحث دارو و درمان انتفاعی نیست.

او گفت: در اوج کرونا و زمانی که سرم و دارو‌های کرونا پیدا نمی‌شد داروخانه‌های جمعیت با افتخار این دارو‌ها را در بین مردم توزیع می‌کردند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر می گوید: با حمایت دبیرکل جمعیت، ظرفیت خوبی در این مرکز وجود دارد تا در مباحث امدادو نجات فصل جدیدی از آموزش را برای امدادگران باز کند.

به گفته‌ نامدار، ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات به‌روز جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، این ظرفیت را در خود دارد تا دوره‌های ویژه کادر درمانی در گرایش امدادونجات در این استان به‌شکل آزمایشی اجرا شود.

برچسب ها: هلال احمر ، داوطلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار