مدیرکارخانه بویر صنعت یاسوج گفت: هم اکنون ۳۰۰ دانشجوی رشته برق در دانشگاه علمی کاربردی بویر صنعت یاسوج مشغول به کار و تحصیل هستند.

کرمی گفت: دانشگاه علمی کاربردی شرکت بویر صنعت یکی از دانشگاه‌های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که هر سال در دوره‌های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می‌پذیرد.

کرمی هدف این دانشگاه را فراهم کردن مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور دانست.

به گفته مدیرکارخانه بویر صنعت یاسوج، از سال ۸۹ تاکنون ۲۸ دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی بویر صنعت و کارخانه فولاد فارغ التحصیل و مشغول به کار شده اند.

او گفت: هم اکنون ۳۰۰ دانشجوی کاردانی و کارشناسی در زیر گروه رشته‌های برق در این دانشگاه و کارخانه در حال تحصیل و مشغول به کار هستند.

کرمی می گوید: با توجه به افزایش تعداد کوره‌ها تا پنج ماه آینده صد دانشجوی دیگر جذب این کارخانه می‌شوند.

مدیر کارخانه بویر صنعت یاسوج با اشاره به اینکه برای دریافت کارت بازرگانی اقدامات لازم انجام شده است گفت: با دریافت این کارت و افزایش کیفیت، محصولات جدید در این کارخانه تولید و صادر می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان نیز در بازدید از کارخانه فولاد یاسوج می گوید: یکی از رویکرد‌ها در سال‌های اخیر راه اندازی مراکز دانشگاهی در جوار صنعت بوده که کارخانه بویر صنعت یکی از این مراکز است.

به گفته نوری، کیفی سازی و استفاده از نیرو‌های تخصصی در کارخانه‌ها از اهداف مهم این کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.