به منظور نظارت ویژه بر کالا‌های اساسی، مانور گشت نظارت و بازرسی در شهرستان سیرجان با حضور فرماندار انجام شد.

اجرای گشت‌های ویژه نظارت بر بازار در سیرجان به منظور پیشگیری و مقابله با احتکار، گران فروشی و سایر تخلفات در حال انجام است و در گشت‌های نظارتی نیز فرماندار و دادستان حضور دارند.

سهراب بهاء الدینی، فرماندار ویژه سیرجان نظارت‌ها و بازرسی‌ها در سطح بازار را مورد تاکید قرار داد و گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با گران فروشی و همچنین ایجاد تعادل و ثبات بازار اقلام اساسی، گشت‌های مشترک بازرسان به‌صورت مستمر در شهر سیرجان در حال فعالیت است.

او می‌گوید: از ابتدای اردیبهشت ماه در مانور بازرسی اصناف، ۱۷ پرونده تخلف صنفی از سوی اداره جهاد کشاورزی و ۱۷۰ پرونده از سوی گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، بسیج و اتاق اصناف شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بهاء الدینی به طرح اصلاح هدفمند سازی یارانه‌ها که از سوی دولت سیزدهم در دست اجرا است، پرداخت و گفت: از تعدادی فروشگاه زنجیره‌ای برای رصد قیمت کالا‌ها بازرسی به عمل آمد و نظارت بر انبار‌ها و مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و سوپر مارکت‌ها به طور جدی تشدید و با هر گونه احتکار و گران فروشی اقلام اساسی، بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار