امام جمعه موقت کرمان گفت:ریشه گرانی‌های افسار گسیخته اعم از عوامل داخلی وخارجی باید خشکانده شود.

 حجت الاسلام شیخ بهایی درآیین نماز جمعه کرمان ریشه‌های مشکلات اقتصادی وگرانی‌ها را جنگ طلبی آمریکا ومتحدانش، مدیریت ضعیف داخلی، گرانفروشی ونبود نظارت در بازار اعلام کرد وگفت: ورود نکردن دانش بنیان‌ها برای جبران خشکسالی‌ها و همچنین مدیریت ضعیف برخی مسئولان و اقدام به موقع نکردن باعث بروز خسارت‌های خشکسالی‌ها و ایجاد مشکلات اقتصادی شده است.

خطیب جمعه موقت کرمان کمبود‌ها، مشکلات و موانع را پای انقلاب گذاشتن را یکی دیگر از ترفند‌های دشمن برای کم رنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های دینی و انقلابی دانست وگفت: یکی دیگر از این موارد بزک کردن دشمن است که علت یابی می کنند چرا ماباید با فلان کشور دشمنی داشته باشیم که این خود نیز یکی از راه‌های دور کردن ذهن‌ها از اصل ماجرا است و جهاد تبیین برای مقابله با این دسیسه‌ها گره گشا است.

امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم مطالبه گر از سوی مسئولان می گوید: شهر حاج قاسم و شهر بین المللی مقاومت آنطور که مورد نظر وی بود ساخته شود و در خط ولایت بماند.

حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به حضور چشمگیرمردم کرمان در آیین‌های مذهبی و فرهنگی از جمله شب‌های قدر و عید فطر می گوید: ماه رمضان برکات فراوان دارد که مهمترین آن تقوا، انس با پروردگار و قرآن است ومتولیان و گروه‌های جهادی باید در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با جدیت اقدام کنند.

به گفته او در جهاد تبیین باید دقت کرد تا حق و حقیقت از مغالطه متمایز شود؛ زیرابرخی می‌گویند باید به جای برخی احکام دینی واجب مانندرعایت آداب ومناسک حج و گرامیداشت مناسبتهایی چون تاسوعا وعاشورا، هزینه‌های آنرا باید صرف کار‌های خیر کنید که این خود نشان از کمرنگ کردن اعتقادات مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آره حتما