معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حوزه ثبت نیاز به تحول دارد و باید سند‌ها الکترونیک و سیستمی شود.

 حسن بابایی گفت: بسیاری از نیرو‌ها درگیر چاپ سند و یا سند المثنی هستند و سیستمی شدن آن موجب صرفه‌جویی در کاغذ و نیرو و جلوگیری از جعل اسناد می‌شود.

او گفت:در دوران تحول و تعالی هستیم و باید با فکر و ایده جدیدی حرکت کنیم و شاهد رشد باشیم، همچنین به دنبال کار‌های راهبردی در سازمان ثبت اسناد و املاک هستیم.

به گفته او کارکنان باتجربه دانش خود را به جوانان انتقال دهند و جوانان احترام پیشکسوتان را نگه دارند.

بابایی می گوید: کارکنان اخلاق و منش اسلامی داشته و با متانت با مردم برخورد کرده، مشکلات آن‌ها را شنیده و رفع کنند.
وی اضافه کرد: به دنبال اجرای سازوکاری هستیم که سازمان نیمی از حق بیمه تکمیلی همکاران را پرداخت کنیم تا همکاران از حیث درمانی هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

بابایی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت ۸۸ به کردستان گفت: این سفر موجب تغییر بسیاری از دیدگاه‌های امنیتی نسبت به استان شد

به گفته او می‌طلبد در حوزه اشتغال و صنعت هم در استان تحولاتی صورت گیرد چراکه به دلیل نبود اشتغال برخی جوانان به مهاجرت روی می‌آورند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کردستان هم در این نشست گفت: ۱۰ واحد ثبتی در استان وجود دارد، همه واحد‌های ثبتی ملکی است.
اکبر پیرمحمدی می گوید: ۱۸۹ پست با تصدی و ۹۴ پست بلاتصدی داریم و در واقع یک چهارم چارت اداره ثبت استان بدون تصدی است که با بازنشستگی همکاران با مشکل جدی نیروی انسانی مواجه خواهیم بود.

به گفته پیرمحمدی برای آغاز به کار واحد ثبتی سروآباد نیاز به ساختمان اداری و دست کم چهار نیروی انسانی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.