استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم جهادگران حوزه اقتصادی را در روند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یاری کنند.

سید علی احمد زاده در همایش نکوداشت هفته سلامت، یاد و خاطره شهید محمد زارعی که پارسال به دلیل بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شد را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار لحظه ای از خدمت به مردم دریغ نکرد و در این راه هم جان خود را تقدیم کرد.

او بزرگترین افتخار در زندگی هر فرد را خدمت به مردم دانست و می گوید: خودم و مدیران را به خدمت به مردم سفارش می‌کنم و اینکه مبادا در راه خدمت به مردم لحظه‌ای دریغ کنیم.

به گفته احمد زاده، این همایش به پاس تقدیر از همه جهادگران در عرصه سلامت است و هر کسی که دردی از مردم را دوا کند در نزد آن‌ها عزیز است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد می گوید: جلسات استانی مقابله با بیماری کرونا به صورت مرتب در روز‌های شنبه برگزار و خودم به عنوان رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا از نزدیک شاهد تلاش‌ها برای حفظ سلامت مردم بودم.

او گفت: جنگ اقتصادی سال‌ها است که آغاز شده، اما این روز‌ها وارد فرآیند جدیدی شده است و رئیس جمهور هم آبرو گذاشته است.

احمدزاده با بیان اینکه قدردان همه جهادگران و مبارزان حوزه اقتصادی هستیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم، گفت: برای تحول در حوزه اقتصادی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، اما با همکاری و همراهی مردم از این مشکلات عبور می‌کنیم.

به گفته استاندار، وظیفه داریم مانند حوزه بهداشت و درمان برای عبور از این پیچ تاریخی و برهه مهم کمک کنیم.

او می گوید: از همه مردم و کسانی که صدای ما را می‌شنوند می‌خواهم به مانند روز‌هایی که در کنار کادر بهداشت و درمان بودید در کنار جهادگران اقتصادی هم باشید.

گفتنی است؛ هفته سلامت امسال از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه با شعار" سلامت ما؛ سلامت سیاره ما" نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.