جانشین سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: گروه‌های جهادی بسیج عامل انگیزشی و شتاب دهنده برای سایر مجموعه‌ها هستند.

به گفته سردار قدرت الله کریمیان گروه‌های جهادی بسیج با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و پرداخت وام‌های اشتغال زایی افراد زیادی را به خودکفایی رسانده اند و از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر و بیکاری در بین خانواده‌ها جلوگیری کرده اند.

جانشین سپاه امیرالمومنین استان ایلام امروز در همایش جهادگران فاطمی که همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار شد گفت: گروه‌های جهادی افرادی هستند که با داشتن تخصص‌های گوناگون، زمان اوقات فراغت و تعطیلات خود را بدون هیچگونه چشمداشتی در دورافتاده‌ترین نقاط روستایی و عشایری برای خدمت به محرومان سپری می‌کنند و بایستی قدردان آن‌ها باشیم.

او گفت: اجرای طرح بسیج آبرسانی به روستا‌هایی که با تنش آبی مواجه هستند، احداث خانه‌های عالم در کنار مساجد، ساخت منازل مسکونی محرومان، کمک مومنانه و تامین جهیزیه نوعروسان بی بضاعت، خدمات پزشکی و بهداشتی با حضور تیم‌های مجرب درمانی، ایجاد طرح‌های اشتغال زایی و محرومیت زدایی از جمله خدمات و فعالیت گروه‌های جهادی در اقصی نقاط استان ایلام است.

سردار کریمیان گفت: در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت رسانی به مردم عزیز در زمینه ساخت منازل محرومین و کمک‌های بهداشتی و پزشکی اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.