فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۳۶ روستای استان اختصاص یافته است.

به گفته  سردار جمال شاکرمی ، با توجه به تنش آبی در سطح کشور و خصوصاً خشکسالی کم سابقه در استان ایلام، اولویت طرح‌های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به حل مشکل کم آبی متمرکز شده و در طرح بسیج آبرسانی با تفاهم نامه‌ای که به مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان بین سپاه امیرالمومنین (ع) و آب و فاضلاب استان منعقد شد، با ساخت ۱۸ مجتمع آبرسانی مشکل کم آبی ۳۶ روستای استان برطرف خواهد شد.

او می گوید: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۵۰۰۰ تن قیر رایگان را برای بهسازی معابر روستایی و راه‌های بین مزارع در روستا‌های محروم و مناطق حاشیه شهر‌ها در اختیار راهداری قرار می‌دهد.

به گفته سردار شاکرمی : برای کمک به اشتغالزایی و رونق واحد‌های تولیدی، ملزومات صنعتی و تجهیزات لوله کشی مورد نیاز در طرح بسیج آبرسانی در داخل استان با رعایت استاندارد‌های لازم خریداری خواهد شد.

او می گوید: بسیج سازندگی سپاه با دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و بهره گیری از توان ۱۱۰۰ گروه جهادی بسیج دارای ظرفیت بالایی برای کمک به مشکلات مردم خصوصاً در مواقع بحران است و در آینده در هر یک از شهرستان‌های استان یک قرارگاه محرومیت زدایی دایر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.