جانشین سپاه پاسداران استان گفت: روایت دقیق و تبیین نقش فداکارانه مردم بخصوص شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس یک تکلیف مهم شرعی و رسالت مهم اجتماعی است.

سرهنگ کرمرضا نصرالهی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی شهرستان آبدانان گفت: شهیدان باشرافت در حساس‌ترین مقطع تاریخ در اقدامی بی بدیل با نثار جان خود از شرف و حیثیت کشور پاسداری نموده و آوازه و عظمت ایران و انقلاب اسلامی را در جهان طنین انداز کردند و امروز تکلیف همه ما تبیین این فداکاری و انتقال آن به نسل جوان است.

او جمهوری اسلامی ایران را قدرت برتر نظامی منطقه دانست و گفت: قدرت‌های استکباری جهان در تلاشند تا با ابزار رسانه‌ای، توسعه و ترویج شایعه سازی، سیاه نمائی و دامن زدن به اختلافات قومی و شکاف بین مردم و مسئولین به اهداف نامشروع خود دست یابند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام ایجاد انحراف در ادراک عمومی با استفاده از جنگ‌های شناختی و ترکیبی را جدیدیدترین راهبرد دشمن اعلام و گفت: به یُمن مشارکت ممتاز جمعی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری امروز نظام دفاعی کشور با عبور از سطوح وابسته و مستقل به مرحله بازدارندگی و ضربت متقابل ارتقا یافته و با گسترش عمق استراتژی نظامی از کلیه تنگنا‌های آسیب زا عبور کرده است.

سرهنگ نصرالهی تقویت مهارت‌های رسانه‌ای و توسعه روایت‌های دوران افتخارآمیز دفاع مقدس را مهمترین ضرورت امروز ایران عنوان کرد و گفت: اهمیت اقدامات اجتماعی و فعالیت‌های مومنانه و جهادی آحاد مردم در حوادث طبیعی امروز در تراز مشارکت‌های فداکارانه دوران جنگ تحمیلی و ماندگار تراز فداکاری‌های دیروز مردم در دفاع از مرز‌های جغرافیایی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.