مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برگزاری برنامه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد.

هنری گفت: در هفته بسیج سازندگی برنامه‌های مختلفی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

او گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی است که همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و ۶۱۰ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند.

هنری گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش خدماتی است که برگزار می‌شود و پارسال رزمایشی با بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های این رزمایش بازدید سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از مجتمع توان بخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند و بازدید از فعالیت جهاد گران در سایر شهرستان‌های استان است.

او گفت: از این ۶۱۰ گروه، ۷۲ گروه جامعه زنان، ۱۹ گروه پزشکی، ۱۴ گروه مشاوره، ۵ گروه حقوقی، ۵ گروه جهادی، ۸۱ گروه دانش آموزی، ۲۶ گروه دانشجویی، ۲ گروه رسانه، ۲ گروه صدا و سیما، ۲۹ گروه طلاب، ۷ گروه عشایری، ۹ گروه فرهنگیان و ۲۹ گروه کارمندان دولت حضور دارند.


بیشتر بخوانید


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:  از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات روستایی است که در میدان ابوذر بیرجند و به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

او گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و بهره برداری از طرح‌های اشتغال زایی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج سازندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.