نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:نظام اسلامی و دولت انقلابی همه تلاش خود را معطوف به مذاکرات وین نکرده و خنثی سازی تحریم‌ها را راهبرد اصلی خود قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز عید فطر تبریز گفت: به طور قطع نمایندگان انقلابی ایران اسلامی در مذاکرات که از فرزندان شجاع و انقلابی مردم ایران هستند در مقابل زیاده خواهی‌های شیطانی خواهند ایستاد و به چیزی کمتر از رفع تحریم‌ها رضایت نخواهند داد.

 دولت بایدن با مقصرسازی ایران به خاطر عدم موافقت با پیشنهاد آمریکا مبنی بر باقی ماندن نام سپاه قدس در فهرست گروه‌های تروریستی درصدد است ایران را پای میز مذاکره‌ای منطقه‌ای و موشکی بکشاند و از این طریق به زعم باطل خود برجام‌های دیگری را رقم بزند.

 جنگ روانی آمریکا برای تقابل افکار عمومی مردم ایران اسلامی است.

تلاش برای برجسته سازی بیش از اندازه مذاکرات و شرطی کردن بازار به نشست‌های وین و ضریب دادن کاذب به این مذاکرات از جمله شگرد‌های تبلیغاتی دشمن است.

وی با تبریک هفته کارگر گفت: جامعه کارگری جامعه متدین و جزو وفاداران به انقلاب و نظام است و کارگران ایرانی از بهترین کارگران جهان است و حل مشکلات اقتصادی کشور وابسته به ملاحظه ویژه به جامعه کارگری و حمایت واقعی از این قشر است.

وی همچنین با تبریک هفته معلم گفت: معلم در آموزش و پرورش رکن اصلی در توسعه اجتماعی و فرهنگی و قدرتمندترین ابزار شکل دهی آینده محسوب می‌شود.

مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مساله معیشت معلمان و حق و حقوق قانونی و مشروع آنان دقت کافی کنند و به خواسته‌های قانونی توجه خاصی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه روز عید فطر از اعیاد بزرگ اسلامی است گفت: عید فطر روز بیداری و آگاهی انسان‌ها و روز بازگشت به فطرت نخستین و توجه به خدا و یوم حساب است.

عید فطر روز دریافت جایزه الهی و جشن تبعیت و اطاعت از فرمان حق و شادی مسلمانان است.

برچسب ها: عید فطر ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.