رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور از اجرای ۳۰طرح هادی روستایی وساخت ۱۵۰ واحدمسکن محرومان درشهرستان‌های بافت، رابُر و اُرزوئیه خبرداد.

 نیکزاد از اجرای ۳۰طرح هادی روستایی بافوریت درسه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه از محل اعتبارات امسال خبرداد و گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ واحدمسکن محرومان درهر شهرستان برای ۵۰خانوار و درمجموع برای ۱۵۰خانوار آغاز شد.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور می گوید: زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تا دوماه آینده تامین می شود و با همکاری شهرداران واعضای شورای شهر پروانه ساخت صادر وعملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

او درباره افزایش سقف تسهیلات مسکن گفت: وام ۲۰۰میلیون تومانی برای روستا‌ها وشهر‌های زیر ۲۵هزارنفر با سود ۵درصد و بازپرداخت ۲۰ساله وسفته زنجیره‌ای سه نفره در نظر گرفته شده است و پرداخت تسهیلات از هفته آینده از طریق بانک‌های عامل شروع خواهدشد.

به گفته نیکزاد بنیاد مسکن سالانه ۲۰۰هزار واحدمسکن درشهر‌ها و۲۰۰هزار واحد مسکونی در روستا‌ها می‌سازد.

رئیس بنیادمسکن کشور همچنین درباره روستا‌های درمعرض سیل ننوک، بنه سوخته و... گفت: مطالعات دیواره سازی وجابجایی از طریق مسئولان مربوط انجام می‌شود وپس ازبازدید مشاور از این روستاها برآورد هزینه از محل اعتبارات ملی برای رفع این مشکلات انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار