مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت:در سال جهش تولید مسکن، ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در استان کرمان برعهده بنیاد مسکن است.

مدیر کل و مدیران بنیاد مسکن شهرستان‌های استان کرمان امروز به مناسبت ۲۱ فروردین، سالروز تاسیس بنیاد مسکن با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این دیدار  گفت: کار در بنیاد مسکن، خدمت رسانی به مردم و جهاد است و کاری جهت دار، انقلابی و خدمت به محرومان است.

به گفته او در روستا‌ها با چند مشکل جدی مواجهه هستیم که با دقت بیشتر و کار جهادی‌تر، مشکلات حل می شود و یکی از آن‌ها بحث مسکن است.

امام جمعه کرمان می گوید: مسکن، محل آرامش است و حق طبیعی هر ایرانی است در جای با شان خود، سرپناهی داشته باشد و این موضوع باید تحقق یابد.

او گفت:  تنها داشتن مسکن مهم نیست؛ بلکه مسکن  باید امنیت داشته باشد و در این بخش، باید کار کرد تا مسکن محل امن باشد  و در مخاطرات  دل خانواده‌ها نلرزد. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان می گوید: در سال‌های اخیر شاهد حوادث مختلف بودیم که  به لطف خدا مشکل چندانی رخ نداده است و    باید کاری کرد تا همه خانه‌ها ایمن شوند. 

او گفت: باید به طرح‌های روستایی اهمیت داده شود و  این طرح ها در تمام روستا‌ها اجرایی شوند تا از تجاوز به حریم دولت جلوگیری شود. 

به گفته حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در برخی از روستا‌ها زمین ها مشاع و بیشتر بین مالکین به صورت قراردادی  هستند و حق و حقوق خوب رعایت نشده است که با انجام طرح های روستایی، کار بسیاری از پرونده‌های حقوقی کم می‌شود. 

به گفته او ساخت مسکن برای اقشار کم در آمد و محروم، باید مهم ترین وظیفه بنیاد مسکن باشد.

علی اکبر سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان  نیز در این دیدار گفت: ساخت و ساز و خدمت رسانی در روستاها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر وظیفه بنیاد مسکن است. 

او می‌گوید: در سال جهش تولید مسکن، ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در استان کرمان برعهده بنیاد مسکن است. 

به گفته سلطانی نژاد مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستاها  در استان شرایط خوبی دارد و با توجه به مخاطرات در استان کرمان، ۲۴۰ هزار واحد مسکونی تاکنون، مقاوم سازی شده اند. 

او گفت: در جهش تولید مسکن به مردم خدمات دانش بنیان ارائه می‌دهیم تا مسکن ارزان تر و راحت تردر اختیار مردم قرار گیرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۰:۵۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام۰ من الان سه سال شده همه ای کارهای اداری ساخت و سازو انجام دادم معرفی بانک آماده ولی هیچ و پوچ یعنی نخود سیا