استاندار کردستان در آخرین روز‌های ماه مبارک رمضان مهمان افطاری دانشجویان و حمعی از اساتید دانشگاه کردستان شد.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن حضور در جشن استقبال از دانشجویان پس از بازگشایی و حضوری شدن کلاس‌های درس به گفتگوی صمیمی با دانشجویان پرداخت و از نزدیک به بررسی مسائل مرتبط با این دانشگاه پرداخت.

استاندار کردستان ضمن حضور در میان جمع پرشور دانشجویان و افطار در سلف سرویس این دانشگاه از خوابگاه‌های دانشجویی نیز بازدید کرد.

او در بازدید چهار ساعته خود از دانشگاه کردستان در جمع تعدادی از دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در این مرکز علمی نیز حاضر  شد و گفت: دانشگاه کردستان دارای پتانسیل‌های بزرگ علمی و زیرساختی است و جزو مراکز برتر علمی کشور محسوب می‌شود و از این ظرفیت باید برای توسعه همه جانبه و پیشرفت کردستان بهره برد.

زارعی کوشا گفت:تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی از کشور‌های عراق، افغانستان و سوریه در این دانشگاه تحصیل می کنند.

او می گوید:دانشگاه کردستان قابلیت تبدیل به یک دانشگاه بین‌المللی را دارد و از هم اکنون باید مقدمات و زیرساخت‌های این مهم فراهم شود.

استاندار کردستان گفت:ما با کشور‌های همسایه از جمله افغانستان و اقلیم کردستان عراق دارای اشتراکات فراوان فرهنگی، زبانی و دینی هستیم و دانشجویان می‌توانند همچون سفیران فرهنگی مروج و تبلیغ کننده فرهنگ غنی و اصیل ایران زمین در کشور‌های خود باشند. زارعی کوشا به دانشجویان خارجی نیز وعده داد مسائل و مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف از جمله موضوعات اقامت و ورود و خروج آنان را پیگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.