مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اولویت ویژه در توزیع اعتبارات به شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته در راستای برقراری عدالت صنعتی خبر داد.

سید مصطفی هاشمی در دیدار فرماندار شهرستان خنج گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم وضعیت زیرساختی این شهرک صنعتی را متحول کنیم.

او از اجرای ۴ طرح عمرانی و زیرساختی با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج خبرداد و گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها وضعیت زیرساخت‌های این شهرک صنعتی به شرایط مطلوب تری می‌رسد.

هاشمی گفت: هم اکنون آب این شهرک صنعتی تامین و شبکه‌های داخلی برق و آب وفاضلاب اجرا و هم اکنون طرح‌های زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت و ساخت اتاق نگهبانی نیز در حال اجرااست و سایر زیرساخت‌ها نیز پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۱۶ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی قرارداد انعقاد کرده اند که امیدواریم با بهره برداری از خط اختصاصی برق بتوانیم جوابگوی سایر سرمایه گذاران باشیم.

او گفت: بخشی از عملیات اجرایی خط اختصاصی برق این شهرک صنعتی از محل پست برق خنج اجرا شده و برای تکمیل این طرح که جزء مصوبات سفر ریاست محترم جمهور است درحال انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع برق فارس هستیم تا شاهد تسریع در بهره برداری از طرح باشیم.

هاشمی گفت: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحد‌های صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌ منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شهرک صنعتی بستر‌های لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.

هاشمی گفت: شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است که در فاز نخست این شهرک ۲۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحد‌های صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم‌شده است.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

فرماندار شهرستان خنج نیز بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: از محل اعتبارات عمرانی شهرستان نیز شهرک صنعتی در اولویت قرارخواهد گرفت تا به مهمترین زیرساخت جذب سرمایه گذاران داخلی و نیز خنجی‌های مقیم کشور‌های حاشیه خلیج فارس تبدیل خواهدشد.

بهادر اسفندیاری بر تلاش به منظور رفع مشکلات خط اختصاصی برق این شهرک صنعتی نیز تاکید کرد و گفت: در این زمینه در جلسه‌ای که در شرکت توزیع برق فارس برگزارشد برتسریع در اجرای طرح توافق کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.