رئیس کمیسیون اروپا گفت این اتحادیه در حال بررسی اقداماتی علیه بخش بانکی و انرژی در بحث اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به علت جنگ اوکراین است.

اورزولا فون در لاین، در مصاحبه با روزنامه آلمانی Bild am Sonntag گفت: اتحادیه اروپا در حال بررسی اقداماتی برای اعمال بسته ششم تحریم‌ها علیه بخش بانکی به ویژه Sberbank که ۳۷ درصد از بخش بانکی روسیه را تشکیل می‌دهد و همچنین محدودیت‌هایی در بخش انرژی است.

به گزارش اسپوتینک، او گفت: «اتحادیه اروپا در حال حاضر در حال توسعه تحریم های خود علیه روسیه است.»

رئیس کمیسیون اروپا انتقادات علیه دولت آلمان را که متهم به «به تعویق انداختن» تحریم‌های ضد روسیه است، رد و تاکید کرد که آلمان طی سال‌های گذشته از اوکراین حمایت و هر پنج بسته تحریمی را ظرف ۴۸ ساعت تصویب کرده است.

 شبکه تلویزیونی راشاتودی پیشتر گزارش داد که تحریم‌های اروپایی ضد روسیه سبب گرانی کالا‌ها در کشور‌های اروپایی شده است.

این گزارش می‌افزاید موج تحریم‌های اتحادیه اروپایی ضد روسیه در افزایش سرسام آور هزینه‌ها در کشور‌های عضو این اتحادیه اثرگذاری مستقیم داشته و زندگی میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است. بیش از ۹۰ درصد مردم اسپانیا از تاثیر منفی درگیری در اوکراین بر وضع اقتصادی کشورشان هراس دارند و صاحبان کسب و کار‌ها در آلمان نیز از افزایش پی در پی قیمت‌ها به خشم آمده اند.

دو روز پیش، پس از اخراج صد‌ها دیپلمات روس از سوی چندین کشور اروپایی، وزارت خارجه روسیه هم در اقدامی متقابل، ۱۸ کارمند نمایندگی اتحادیه اروپا در مسکو را در خاک خود عنصر غیر مطلوب خواند و آن‌ها را اخراج کرد.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه روسیه، طرف روسی اتحادیه اروپا را مسئول تخریب ساختار گفت‌وگو و همکاری‌های دوجانبه که طی دهه‌ها ساخته شده است، دانست و بر لزوم پایبندی اتحادیه اروپا به کنوانسیون وین در روابط بین‌الملل تأکید کرد.

پس از این اقدام روسیه، اتحادیه اروپا از تصمیم اخراج دیپلمات‌های خود از روسیه انتقاد کرد و آن را غیرقابل توجیه دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تحریم ...
تحریم ...
تحریم ...
و ... و... و... و...

آخرش چی ؟؟؟؟؟؟


به کجا می خواهید برسونید ؟؟؟؟؟
زندگی را برای انسانها تلخ و زجر آورکردین و جهان را به گند کشیدین ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کافی نیست...؟؟؟؟






بسه دیگه متوقفش کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Germany
7891
۱۵:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
روسیه در چند قدمی پیدا کردن علت اصلی بیماریهای سریالی اپیدمی در جهان در اکراین قرار دارد.
آخرین اخبار