شخصی که توکن غیرقابل تعویض اولین توئیت توئیتر را به قیمت ۲.۹ میلیون دلار خریده بود ضرر سنگینی را متحمل شد.

یک فعال حوزه ارز‌های دیجیتال، NFT اولین توئیت جک دورسی را به قیمت نزدیک به ۳ میلیون دلار خرید و سعی کرد آن را به قیمت ۴۸ میلیون دلار بفروشد، اما اکنون خریداری برای آن وجود ندارد و بهترین پیشنهاد به ۷۰۰۰ دلار هم نرسیده است.

طبق گزارش CoinDesk، او NFT توئیت دورسی را به قیمت گزاف ۴۸ میلیون دلار به حراج گذاشته، اما تا صبح امروز، بالاترین پیشنهادی که او دریافت کرده ۲.۲ اتریوم یا حدود ۶۸۵۶ دلار است.

این رقم تنها ۲ درصد از ۲.۹ میلیون دلاری است که فرد خریدار هنگام خرید NFT اولین توئیت توئیتر، در ماه مارس پرداخت کرده بود.

او در اظهار نظری در آن زمان گفته بود: "فکر می‌کنم سال‌ها بعد مردم به ارزش واقعی این توئیت، پی خواهند برد. " حالا یک سال بعد، پیش بینی او نه تنها درست از آب درنیامده بلکه پس از فهرست کردن آن در بازار NFT OpenSea، دریافته که بالاترین پیشنهادها، بسیار کمتر از مبلغی است که او برای آن نقشه کشیده بود.

اولین توئیت توئیتر

NFT‌ها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، گواهی‌های منحصربه‌فردی هستند که مالکیت دارایی‌های دیجیتالی مانند کارت‌های تجاری، موسیقی، تصاویر و ... را اثبات می‌کنند. شایان ذکر است حجم کل فروش NFT‌ها در سال گذشته به ۲۵ میلیارد دلار رسید.


بیشتر بخوانید 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.