در آیینی از مجاهدت‌های روحانی لردگانی با نمایش عمومی فیلم مستند «خین بُری» اثر تولیدی در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان چهارمحال و بختیاری در آیینی از مجاهدت‌های روحانی لردگانی با نمایش عمومی فیلم مستند «خین بُری» اثر تولیدی در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

آقای قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در مراسم نمایش این فیلم مستند گفت: باید تلاش شود از تمامی افراد اثرگذار در بخش فرهنگی و اجتماعی در زمان حیات‌شان قدردانی شود و مستند خین بری نیز اثری است که با رویکرد جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان در پاسداشت فعالیت‌های روحانی اثرگذار حجت‌الاسلام محمدجواد شمس و با همکاری حوزه هنری تهیه و آماده نمایش شده است.


بیشتر بخوانید


ظرفیت‌های هنری و فرهنگی بسیاری در شهرستان لردگان وجود دارد، به زودی با همکاری تبلیغات اسلامی، خانه هنرمندان این شهرستان افتتاح خواهد شد تا فضایی برای دورهمی‌های هنرمندان فراهم شود.

امید می‌رود فرهنگسرای شهرستان لردگان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد، اما تا آن زمان حوزه هنری با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان و یا با دعوت از استادان برجسته هنری از دیگر استان‌ها در برنامه‌های عملیاتی خود قرار خواهد داد.

دغدغه اصلی حوزه در این دوره آن است که فعالیت‌ها فرا شهرکردی شود و اجرای برنامه‌ها در دیگر شهرستان نیز شکل بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.