معرفی نامزد‌های چهره برتر سال هنر انقلاب اسلامی

نامزد‌های چهره برتر سال هنر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

آقای قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در واحد آفرینش‌های ادبی زنده یاد حمید علیدوستی شهرکی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده با چاپ دو عنوان کتاب و تولید بیش از ۵۰ فیلم کوتاه، مستند، تله فیلم و برنامه تلویزیونی و برگزیده نوزدهمین دوره جایزه قلم زرین در بخش داستان بزرگسال برای رمان بُرشکن به عنوان چهره برتر سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شد.

در واحد فرهنگ و مطالعات پایداری قاسم فتاحی، پژوهشگر، نویسنده و مدرس دانشگاه با چاپ هشت عنوان کتاب، ۴۶ مقاله علمی پژوهشی و علمی تخصصی در نشریات و مجلات علمی و سخنرانی در ۳۷ همایش ملی و بین المللی به عنوان چهره برتر شناخته شد.


بیشتر بخوانید


در واحد موسیقی هم حمید توفیقی بروجنی آهنگ ساز، تنظیم کننده و مدرس، داور جشنواره‌های موسیقی استانی و منطقه‌ای و آهنگ ساز و تنظیم کننده آلبوم‌های سوز و سیر، تاک و قطعه بیشه شیرون به عنوان نامزد چهره سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شد.

در واحد هنر‌های تجسمی پدرام فرخ نیا، کاریکاتوریست، طراح، گرافیست و تصویرگر با کسب جایزه یازدهمین جشنواره بین المللی کارتون خراسان شمالی، چاپ آثار در بیش از ۳۰ کتاب و بروشور ملی و بین المللی و کسب بیش از ۵۰ جایزه ملی و بین المللی به عنوان چهره برتر انتخاب شد.

در واحد هنر‌های تصویری آرمان قلی پور دشتکی مستندساز و عضو انجمن کارگردانان مستند ایران و با کسب جوایز ملی و بین المللی و در واحد هنر‌های نمایشی زهرا اسماعیلی کرانی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و رادیو با کسب عنوان برتر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی بخش رادیوتئاتر، اجرای نمایش رادیویی مافگه در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و اجرای نمایش رادیویی زخم گشوده جهان در جشنواره تئاتر سردار آسمانی کرمان/ف به عنوان نامزد چهره برتر سال هنر انقلاب اسلامی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.