افتتاح نمایشگاه دائمی خط و نقاشی در محل کتابخانه فردوسی سورشجان

نمایشگاه خط و نقاشی آثار ولی الله حیدری سورشجانی، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی به همت کتابخانه فردوسی سورشجان افتتاح شد.

به نقل روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه خط و نقاشی استاد ولی الله حیدری سورشجانی، هنرمند خطاط و نقاش استان با حضور احمد فرهادی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولین محلی، به همت کتابخانه فردوسی سورشجان در محل این کتابخانه افتتاح شد.

این آثار نفیس با تکنیک و سبک آکرلیک، رنگ روغن، مداد رنگ و گواش خلق شده اند که در اقدامی سخاوتمندانه از سوی این هنرمند، تمامی این آثار به عنوان نمایشگاه دایمی به کتابخانه فردوسی سورشجان اهدا شد.


بیشتر بخوانید


در مراسم افتتاح این نمایشگاه آقای فرهادی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت شهید سیدمرتضی آوینی گفت: شهدا هنرمندانی هستند که مفهوم والای زندگی را با هنرمندی به تصویر کشیدند هنری که ریشه در مکتب عشقی متعهدانه به حب وطن دارد.

با راه اندازی محافل ادبی در کتابخانه‌های عمومی شاهد حضور بیش از پیش هنرمندان شعر و ادبیات در کتابخانه‌ها هستیم و انتظار می‌رود با تعاملی سازنده، همه هنرمندان کتابخانه را محلی برای آرامش فکر، خلق ایده و ارتقا سطح علمی مهارت خود برگزینند.

گفتنی است مجموعه این آثار شامل ۳۵ اثر هنری و از ارزشی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.