معاون استاندار بوشهر یکی از توطئه‌های استکبار جهانی را فشار بر معیشت مردم و کشاندن جنگ اقتصادی به سفره مردم دانست.

محمد تقی ایرانی در جلسه هماهنگی تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از آموزه‌های دینی مردم، کمک به ایتام و نیازمندان است که پرچمدار این امر شهید ماه مبارک رمضان، مولای متقیان امام علی (ع) است و ما به‌عنوان شیعیان وی، باید این امام همام را الگوی خود قرار دهیم.

او با اشاره به فرهنگ دینی مردم استان بوشهر در نوع‌دوستی و خیرخواهی گفت: نظام اسلامی ایران با رهبری‌های مقام عظما ولایت در جایگاه رفیع عزت و اقتدار در دنیا ایستاده و در تمامی عرصه‌ها به لطف الهی پیروز بوده است.

معاون استاندار بوشهر یکی از توطئه‌های استکبار جهانی را فشار بر معیشت مردم و کشاندن جنگ اقتصادی به سفره مردم دانست.

ایرانی می‌گوید: استکبار آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل به دنبال ایجاد خلل در اراده مردم انقلابی است و با تحریم‌های ناجوانمردانه و دسیسه چینی سعی در مأیوس کردن ملت دارد و یکی از این توطئه‌ها فشار بر معیشت مردم و کشاندن جنگ اقتصادی به سفره مردم است که همه باید در کنار هم دولت و ملت این دسیسه را به لطف پروردگار خنثی کنیم.

 او از توزیع بسته معیشتی میان خانواده نیازمندان استان خبر داد و گفت: امسال با تأکید رئیس جمهور و پیگیری استاندار پرتلاش و مردمی استان بوشهر برای ماه مبارک رمضان سنت حسنه مواسات و اطعام قشر ضعیف جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار بوشهر از تأمین قسمتی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند خبر داد و می‌گوید: هماهنگی لازم برای تأمین قسمتی از مایحتاج افراد کم بضاعت از سوی نهاد‌های مختلف و دلسوزان استان بوشهر انجام یافته و هفته نخست ماه رمضان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.