مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: ۳۷۶ تن کالای های تنظیم بازار در مناطق مختلف این شهرستان از پارسال تاکنون توزیع شده است.

لیلا عطا زاده گفت: این کالا های اساسی شامل مرغ، برنج، روغن و شکر با قیمت دولتی بوده  که در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد.

او می گوید: بیش از ۲۳ تن شکر، ۱۲۶ تن مرغ منجمد، ۱۲۰ تن برنج و ۶۷ تن روغن در شهرستان عرضه شده است.

عطازاده با بیان اینکه توزیع این اقلام هم اکنون در حال انجام است گفت: عاملین روزانه این اقلام را از استان دریافت و بین شهروندان گچسارانی توزیع می کنند.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی گچساران، متوسط مصرف مرغ گرم گچساران  ۱۰ الی ۱۲ تن در روز است و توزیع مرغ منجمد با توجه به نیاز مردم گچساران هم اکنون ادامه دارد .

او می گوید: از زمان واگذاری نظارت بر تعدادی از رسته های اصناف اعم از نانوایی، سوپر مارکت، میوه و تره بار و مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز تیم بازرسی جهاد کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی نیز سرکشی و بازرسی خود از اصناف را انجام داده است.

عطازاده گفت: بیش از ۷۴۳ مورد بازرسی از اصناف تحت نظارت جهاد کشاورزی این شهرستان تاکنون انجام شده که در این زمینه ۸۰ متخلف صنفی شناسایی و به تعزیرات حکومتی گچساران معرفی شدند.

او می گوید: توزیع میوه دولتی از سوی  غرفه های ایجاد شده یا عاملین در گچساران اعم از سیب و پرتغال در حال انجام است.

عطازاده گفت: یک میلیون و ۶۵۲ هزار قطعه جوجه ریزی پارسال در مرغداری‌های گوشتی این شهرستان برای تأمین گوشت مرغ مصرفی انجام شد که با انجام این میزان جوجه ریزی بیش از ۲هزارو ۷۰۰ تن گوشت سفید وارد بازار مصرف شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی گچساران، همچنین بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تن انواع نهاده های دامی و خوراک دام پارسال بین دامداران این شهرستان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.